هزینه طراحی سایت حرفه ای

هزینه طراحی سایت حرفه ای

هزینه طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای جز خدماتی است که هزینه انجام آن به موارد متعددی بستگی دارد و نمی توان به صورت دقیق و بدون بررسی و نیاز سنجی هزینه طراحی سایت حرفه ای را حدس زد .و از طرفی نرخ اعلامی هر برنامه نویس یا شرکت طراحی سایت بنا به کیفیت ، زمانبندی ، نوع پشتیبانی و … متفاوت است .

به همین دلیل وقتی شخصی برای طراحی سایت حرفه ای به چندین شرکت طراحی سایت مراجعه می کند و می خواهد هزینه طراحی سایت حرفه ای را برآورد کند با قیمت های متفاوتی روبرو شده و برای انتخاب نهایی سردرگم می شوند.

هزینه طراحی سایت حرفه ای

هزینه طراحی سایت حرفه‌ای به چه مواردی بستگی دارد؟

اولین و مهمترین عامل تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت حرفه ای تاثیر نوع وب سایت است. همانطور که می دانید با توجه به کسب و کارهای مختلفی که وجود دارد وب سایت های مختلفی نیز طراحی می شود و هر یک از وب سایت ها با توجه به نوع خود دارای امکانات و ماژول های متفاوتی هستند به همین دلیل قیمت هر نوع وب سایت با سایر وب سایت ها متفاوت است.

از انواع وب سایت ها می توان به فروشگاه اینترنتی، شرکتی، پزشکی، ضروری، دانلود، دکوراسیون، مهندسی، صنعتی، تبلیغاتی، شخصی، هنری، آموزشی، علمی، خودرویی، سرگرمی، عکاسی، خبری، مدارس، هتل، ورزشی ، انجمن گفتگو، مجله اینترنتی، مراکز تجاری، صرافی، گردشگری، رستوران، موسیقی و املاک و مستغلات اشاره کرد.

هر یک از این وب سایت ها دارای ویژگی ها و ماژول های متفاوتی هستند که پیاده سازی آن ها نیازمند زمان و تعداد افراد منحصر به فرد است، بنابراین هزینه طراحی وب سایت حرفه ای در هر یک از این زمینه ها متفاوت است.

به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت شرکتی را در کنار یکدیگر قرار دهید. طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی به منظور معرفی محصولات و فروش آنها می باشد به همین دلیل دارای امکانات فراوانی از جمله درگاه های متعدد پرداخت، مقایسه محصولات، دسته بندی محصولات، تخفیف ها و پیشنهادات و … می باشد که طراحی و اجرای آن نیازمند زمان و زمان بیشتری است. تعداد افراد، از این رو هزینه طراحی آن بیشتر از وب سایت های دیگر است.

از طرفی طراحی وب سایت شرکتی صرفاً به منظور معرفی کسب و کار و خدمات یک شرکت است، بنابراین نیازی به امکانات زیادی ندارد، در نتیجه می توان در مدت زمان کوتاهی با تعداد کمتری تخصص طراحی و اجرا شود . بنابراین هزینه طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی بیشتر از هزینه طراحی سایت شرکتی است.

صرف نظر از نوع وب سایت، به یک سری امکانات کلی می رسیم که در انواع وب سایت ها استفاده می شود و در برآورد هزینه آنها تأثیر دارد.

این ویژگی های کلی عبارتند از: طراحی سایت ریسپانسیو، تجربه کاربری یا UX، رابط کاربری یا UI، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر، هماهنگی با مرورگرهای مختلف و … از این رو در ادامه به بررسی یک سری امکانات سفارشی در هزینه طراحی سایت حرفه ای که در برآورد هزینه آن موثر است اشاره خواهیم کرد.

• امکانات سفارشی در طراحی سایت حرفه‌ای

طراحی سایت حرفه ای

o افزایش سرعت بارگذاری وب سایت

حداکثر سرعت بارگذاری سایت در دستگاه هایی مانند کامپیوتر و لپ تاپ 7ثانیه و در تلفن همراه 5ثانیه است. اگر سرعت بارگذاری وب سایت شما در لپ تاپ و موبایل بیشتر از این اعداد باشد، کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شما خیلی سریع از وب سایت شما خارج می شوند و این موضوع تأثیر زیادی در کاهش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد داشت.

o طراحی اختصاصی نمایش بخش محصولات، خدمات یا نمونه کار ها

در این ویژگی وب سایت شما بنا به تشخیص و نیاز شما دارای ویژگی های اختصاصی می شود که کاربر شما بهتر بتواند به نیاز خود دسترسی پیدا کند و تعدادی از این ویژگی ها عبارتند از :

– امکان ایجاد گالری تصویر و ویدئو برای هر محصول با تعداد نامحدود انیمیشن مناسب به همراه

– صفحه بندی پویا برای جلوگیری از بارگذاری آهسته در تعداد زیاد

– امکان افزودن انواع فایل برای دانلود برای هر محصول اعم از کاتالوگ و فایل راهنما

– امکان درج توضیحات کامل و خلاصه برای محصول

– قابلیت نمایش تاریخ ساخت محصول

امکان نمایش وضعیت موجود بودن یا نبودن محصول

دسترسی سریع و آسان به محصولات و شعب آنها

o مدیریت کاربران

در این ویژگی شما امکان تعریف نامحدود کاربر و تعیین نقش برای آن ها همراه با تعریف دسترسی مجزا برای هر کاربر و همچنین امکان تعریف گروهی از دسترسی ها و اختصاص آن به نقش یا کاربران مختلف را دارید.

 

o ماژول پیشرفته تخفیفات

با داشتن این ویژگی وب سایت شما قادر خواهید بود تا در حالت های مختلف بر روی محصولات خود تخفیف اعمال نمایید، به عنوان مثال: تخفیف بر روی محصولی خاص، دسته ای خاص، سفارشات با مبلغی معین،تخفیفات به صورت درصدی یا ریالی، تخفیفات در بازه زمانی خاص،تخفیفات بر اساس کد تخفیف .

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.