طراحی وب اپلیکیشن

وب اپلیکیشن ها نرم افزارهای کاربردی هستند که می توان بدون نصب و صرف زمان از طریق مرورگرها از آنها استفاده کرد. وب اپ ها بدون محدودیت زمان و مکان در دسترس هستند. مجموعه کاردیجیتال با سال ها تجربه در زمینه طراحی وب اپلیکیشن هایی با تجربه کاربری جذاب، واکنش گرا و کاربر پسند با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا نمونه کارهای بسیاری طراحی کرده است. برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناس طرحی وب اپلیکیشن تیم ما تماس بگیرید.

با طراحی وب اپلیکیشن موفقیت در کسب و کار فقط چند قدم با شما فاصله دارد!!!

وب اپلیکیشن ها، دنیای جدیدی در طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل ایجاد کرده اند، طیف گسترده وب اپلیکیشن ها باعث شده است که شما نیازمند دانستن اطلاعات بیشتری در این زمینه باشید، تا در صورت نیاز برای سازمان یا کسب و کار خود در فکر توسعه یک وب اپلیکیشن قدرتمند باشید. با طراحی وب اپلیکیشن می توان از طریق وب سایت ها با کاربران و مخاطبان قدرتمند تر از قبل ارتباط برقرار کرد، اما چگونه؟

مراحل تولید وب اپلیکیشن

معماری

قبل از شروع ، معماری سیستم ، داده و فناوری متناسب با طرح کسب وکار تعریف و مستند می شود و به عنوان نقشه راه ، در مسیر تولید مورد استفاده واقع می شود.

تست

این تست صرفا در محدوده تست امکانات خلاصه نمی شود و با رویکردی فنی شامل کدها ، بانک اطلاعات ، عملکرد و کارایی نیز می شود.

طراحی

بر اساس هویت بصری کسب و کار ، طرح‌های گرافیکی اپلیکیشن تهیه می شود. این طرح‌ها به اپلیکیشن از نظر بصری شخصیت و هویت می دهند .

انتشار

انتشار وب اپلیکیشن بر بستر وب برای استفاده کاربران و درج محتوای نهایی در سایت.

پیاده سازی

بعد از تایید طرح های گرافیکی ، مرحله پیاده سازی اپلیکیشن شروع و کدنویسی اپلیکیشن انجام می شود.

پشتیبانی

خدمات پشتیبانی از مراحل اصلی چرخه ادامه حیات برای محصولات و خدمات تولیدی سیوان می باشد و به عنوان پل ارتباطی بین سیوان و مشتریان نقش به سزایی ایفا می نماید

سوالات متداول

پاسخ به سوالات پرتکرار شما در مورد طراحی سایت فروشگاهی .

اگر سوالی دیگری دارید ما با کمال میل منتظر تماس شما هستیم

وب اپلیکیشن ها یا اپلیکیشن های تخت وب نرم افزارهایی هستند که از طریق مرورگرها در دسترس کاربران قرار می گیرند و کاربران می توانند از طریق url به قسمت های مختلف وب اپ دسترسی داشته باشند.

 

اپلیکیشن همان نسخه هایی هستن که از اپ استورها دانلود و قابلیت نصب دارند اما وب اپلیکیشن ها نسخه های نرم افزاری هستند که از طریق مرورگر قابل دسترسی می باشند و نیاز به نصب ندارد. وب اپلیکیشن ها در اندروید و ios مثل یکی می باشد.
در موتورهای جستجو قابل پیدا شدن هستند، می توان با نسخه pwa آن را به گوشی اضافه کرد مانند اپ، اشتراک گذاری سریع از طریق لینک، بصورت آفلاین کار می کند، واکنشگرا یا ریسپانسیو است و امنیت بالایی دارد.
برای انتخاب نوع تکنولوژی یا زبان برنامه نویسی ابتدا باید نوع پروژه شما مشخص شود. ام وب اپ هایی که کاردیجیتال طراحی می شود با ریکت جی اس (reactjs) می باشد که یکی از فناوری های به روز است.
هزینه وب اپلیکیشن ها با یکدیگر متفاوت است و بعد از بررسی ایده، نیازها و خواسته های شما در وب اپ هزینه به شما اعلام می شود. هاست و پشتیبانی تا یکسال رایگان است و بعد از آن شامل هزینه می شود. همچنین خرید دامنه به عهده کارفرما یا مالک پروژه می باشد.
برای ارتباط با ما و دریافت مشاوره های رایگان می توانید از دکمه ارتباط با ما استفاده کنید