طراحی نرم افزار اندروید

آمیخته ای از تکنولوژی ، نوآوری و کاربری آسان برای مشتریان خود داشته باشید

در حال حاضر ، کاربران از تلفن همراه هوشمند و تبلت بیشترین استفاده را می کنند. وجود نرم افزار اندروید بر روی گوشی مشتری ، به معنی امکان ایجاد ارتباط عمیق‌تر بین دو طرف می باشد. طراحی نرم افزار اندروید باعث می شود اگر کسب و کاری پتانسیل لازم را داشته باشد، با نرم افزار اندروید کاربردی و کاربرپسند ، پل ارتباطی مناسبی با مشتریان خود‌ ایجاد نمود و سبب وفاداری بیشتر مشتریان خواهد شد .

هدف از طراحی نرم افزار اندروید

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی، نرم افزار اندروید مورد توجه بسیاری قرار گرفته است بطوری که اکثر بنیان ها، شرکت ها و سازمان ها به دنبال نرم افزار اندروید ویژه برای خود هستند که علاوه بر معرفی خود و دادن اطلاعات مفید به کاربران و تبلیغ کار خود، بتوانند اطلاعات لازم را در خدمت کاربران خاص خود قرار دهند، تا از یک سو به نیازهای کاربران رسیدگی کنند و از سوی دیگر پیشبرد کار سازمان به صورت مجازی و بدون حضور فیزیکی فرد و اتلاف وقت، صورت می گیرد.البته این می تواند چند مورد از مزایای طراحی نرم افزار اندروید به شمار آید . همچنین تمامی کسب و کارها با داشتن یک اپلیکیشن کاربردی می‌توانند ارتباط نزدیک‌تر و قوی‌تری با کاربران خود برقرار کنند. همچنین با طراحی اپلیکیشن می‌توان از تمامی رقبا سبقت گرفت و در عصر دیجیتال با قدرت بیشتری حضور داشت. 

مراحل تولید اپلیکیشن اندروید

معماری

قبل از شروع ، معماری سیستم ، داده و فناوری متناسب با طرح کسب وکار تعریف و مستند می شود و به عنوان نقشه راه ، در مسیر تولید مورد استفاده واقع می شود.

تست

این تست صرفا در محدوده تست امکانات خلاصه نمی شود و با رویکردی فنی شامل کدها ، بانک اطلاعات ، عملکرد و کارایی نیز می شود.

طراحی

بر اساس هویت بصری کسب و کار ، طرح‌های گرافیکی اپلیکیشن تهیه می شود. این طرح‌ها به اپلیکیشن از نظر بصری شخصیت و هویت می دهند .

انتشار

انتشار اپلیکیشن در مارکت های داخلی و خارجی بر حسب نیاز کارفرما انجام و سبب افزایش میزان دانلود اپلیکیشن می شود.

پیاده سازی

بعد از تایید طرح های گرافیکی ، مرحله پیاده سازی اپلیکیشن شروع و کدنویسی اپلیکیشن انجام می شود.

پشتیبانی

خدمات پشتیبانی از مراحل اصلی چرخه ادامه حیات برای محصولات و خدمات تولیدی سیوان می باشد و به عنوان پل ارتباطی بین سیوان و مشتریان نقش به سزایی ایفا می نماید

ویژگی‌های طراحی نرم افزار اندروید

•    افزایش راه های ارتباطی با مشتریان
•    افزایش جامعه بازار هدف و اعتبار نام تجاری به واسطه گسترش محیط کاری
•    افزایش راه های معرفی سازمان، محصولات و خدمات
•    در دسترس بودن همیشگی
•    ایجاد تنوع در نحوه معرفی سازمان
•    افزایش توانایی در رقابت موثر با رقبا
•    حروف چینی متون فارسی بر اساس نوع تلفن همراه و امکان تغییر اندازه فونت متون توسط کاربر
•    پشتیبانی کامل نرم افزار از تمامی رزولوشن های استاندارد گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی
•    بهینه بودن نرم افزار در پردازش ها، استفاده از حافظه و حجم نهایی نرم افزار
•    محیط گرافیکی جذاب، کاربری ساده نرم افزار و امکان بروزرسانی خودکار برنامه