بهنیه سازی موتور های جستجو سئو خارجی

سئو خارجی

سئو چیست؟

سئو از عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو گرفته شده است. سئو شامل تکنیک‌های است که باعث می شود وب سایت شما به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو و گوگل هستند، معرفی شود. قرار گرفتن وب سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو بسیار ارزشمند است، در واقع این یک تبلیغ رایگان برای کسب و کار شما در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است. این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو همچون گوگل به سمت وب سایت شما هدایت شود. در محیط بسیار رقابتی امروز، سئو از اهمیت زیادی برخوردار است. روزانه میلیون ها کاربر از موتورهای جستجو برای یافتن پاسخ مشکلات و سوالات خود کمک می گیرند. سئو به دو بخش کلی سئو داخلی (On-Page SEOو سئو خارجی (Off-Page SEOتقسیم می شود.

فواید سئو خارجی

سئو خارجی

نکات مهم سئو خارجی

سئو خارجی

سئو خارجی (Off-Page SEO)

سئو خارجی به مجموعه عوامل و فاکتورهایی که مربوط به خارج از محیط سایت است گفته می شود. Off-Page SEO از دید موتورهای جستجو اهمیت بسیار بالایی دارد. در واقع میزان محبوبیت و نفوذ یک سایت در سطح وب با سئو خارجی مشخص می شود. اگر همه این عوامل با روند طبیعی انجام شود نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. مهمترین اصل Off-Page SEO، طبیعی بودن یا طبیعی نمایش دادن آن است. باید Off Page SEO به نحوی انجام شود که موتورهای جستجو آن را غیر طبیعی تشخیص ندهند. Off-Page SEO مانند شمشیر دولبه است یعنی همان قدر که می تواند برای یک سایت مفید باشد می تواند به همان اندازه مضر نیز باشد و باعث شود یک سایت جایگاه خود را از دست دهد و رتبه آن کاهش یابد.

سئو خارجی

موارد مهم در سئو خارجی سایت

سئو خارجی

لینک بیلدینگ یا لینک سازی

به مجموعه فرآیند هایی گفته می شود که می توان انجام داد تا بک لینک های معتبر از دیگر سایت ها را دریافت کرد.

سئو خارجی

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان مکملی در کنار روش های دیگر بهینه سازی خارج سایت (سئو خارجی) به کار روند و سیگنال های مثبت را به سمت سایت هدایت کنند.

سئو خارجی

ثبت در گوگل مپ

این کار اثرات مثبتی بر روی سایت دارد. احتمال جذب ترافیک از طریق نتایج جستجو توسط کسانی که در محدوده جغرافیایی شما سرچ می کنند، بیشتر است.

سئو خارجی

تبلیغات و ریپورتاژ آگهی

شما با استفاده از زیرساخت هایی مانند گوگل ادورز و یکتانت می توانید انواع تبلیغات که بازدیگنندگان مرتبط را به سمت صفحات شما هدایت می کنند استفاده کنید.

سوالات متداول

پاسخ به سوالات پرتکرار شما در مورد سئو .

اگر سوالی دیگری دارید ما با کمال میل منتظر تماس شما هستیم

هزینه سئو خارجی بستگی به بودجه و اهداف شما دارد ، این هزینه بسته به قدرت سایر رقبا در کلمات کلیدی، بک لینک ها ، تبلیغات و... متفاوت است و باید نیاز شما تحلیل شود تا بتوان هزینه دقیق آن را ارزیابی کرد. اما به صورت حدودی ماهانه بین 2 تا 10 میلیون برای کسب رتبه های اول گوگل بودجه نیاز است.

سئو یک فرایند زمانبر است و نیاز به مداومت و صبر دارد ، هیچ معیاری برای تعیین زمان به صورت دقیق وجود ندارد و با تحلیل کلمات کلیدی ، چگالی کلمات ، تعداد رقبا ، هزینه سئو سایر رقبا و... می توان به صورت حدودی زمانی بین 3 تا 9 ماه را تعیین کرد.

روش‌های سئو را می‌توان به دو دسته طبقه‌بندی کرد:

  1. روش سئو کلاه سفید: این روش مطابق با استاندارهای موتورهای جستجو است و باعث رشد و تداوم جایگاه شما می شود.
  2. روش سئو کلاه سیاه: این روش مطابق با استانداردهای موتورهای جستجو نیست و شاید به صورت مقطعی شما را در جایگاه منساب قرار دهد اما در دراز مدت صدمات جبران ناپذیری به وب سایت شما می زند.

هیج تضمینی برای کسب رتبه اول گوگل توسط هیچ سئو کاری حقیقت ندارد زیرا ممکن است یک شخص مبلغ هنگفتی برای آن جایگاه هزینه کند و این مورد کاملا از آگاهی و توانایی سئو کار خارج است ، تنها تضمین می تواند در مورد رشد مداوم و نهایتا قرار گیری صفحات شما در صفحه اول نمایش جستجوی گوگل می باشد.