در دسترس مشتری باشید

طراحی نرم افزار

اپلیکیشن همراه در عصر گوشی های هوشمند 

همانطور که مردم از رایانه به دستگاه های موبایل مهاجرت می کنند، چهره اینترنت تغییر می کند. بازار تلفن همراه و اپلیکیشن ها در حال ارتقا است. افرادی که در جستجوی اطلاعات هستند، اپلیکیشن های مربوطه  را خریداری می کنند و با علامت های تجاری شناسایی میکنند. اگر شما در یک کسب و کار هستید که به مشتری نیاز دارید ، قطعا زمان استفاده از تلفن همراه  واپلیکیشن های کاربردی آن است. اگر کسب و کار شما هنوز مردد است  که آیا اپلیکیشن های تلفن همراه را ارائه دهد یا نه، با این چند دلیل  که چرا کسب و کار های هوشمند و موفقیت آمیز در حال رشد هستند، نظرتان عوض خواهد شد.

مارکت های دانلود نرم افزار!

مارکت های زیادی برای انتشار نرم افزار های مختلف وجود دارد (گوگل پلی ، اپ استور و...) و همین مارکت ها خود می تواند پتانسیلی برای تبلیغات رایگان یا پولی کسب و کار شما باشد و میلیون ها نفر از کسب و کار شما مطلع شوند

و در آخر چرخه راه اندازی و توسعه نرم افزاری طولانی نیست. شروع به کار آسان است و شما می توانید یک محصول مبتنی بر اپلیکیشن کاربردی را در چند روز کوتاه ایجاد کنید  و برای نصب آن تبلیغات کنید وبدانید که این شگفت آور، سود آور و مقرون به صرفه است. با پذیرش توسعه فن آوری تلفن همراه ونصب اپلیکیشن های  گسترده در آن ، آیا زمان آن  نیست که شما هم بفکر بیفتید و برای ایجاد آسایش مشتریان و سود بیشتر در کسب و کار اقدام به ایجاد یک اپلیکیشن و معرفی آن کنید؟